سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی برای عشق


ساعت 6:45 عصر چهارشنبه 87/6/13

مــی نوازم...

مـــــوسیقی دلتنــــــگی را!

من تنــــهایم و آنقـــدر در دل غصــــه دارم که کــــمرنگ شـــده ام.

سکــــوت کن...چــــند لحظــــه سکوت کـــــن!

صـــدای دلتنــــگی هایم را شنـــیدی؟؟

ثانیه ها...

ثـــــانیه های امــروز به آغـــاز فــردا چه نزدیکـــند و

لحــظه ها چه پــر شــتاب از پی هم مــی آیند؛

ولی افســـوس که بــرای لحظــه ی دیــدار تــو ،

ثانــیه ها بــه اندازه ی یـک قـرن ،

بــر صفحــــه ی ســـاعت، ســنگینی می کننــد..



1.jpg

وصالت عشق...

در وصـــــل هـــــــــم ز عشـــــــق تو ای گــــــــل در آتشــــــــم

عـــــاشق نــــمی‌شــــوی که ببــــینی چــــــه می‌کـــــشم

بـــــــا عقــــــــل آب عشـــــــق به یک جـــو نمـــــی‌رود

بیــــــچاره مــــن که ســــــاخته از آب و آتــــــشم

دیشـــــــــــب ســــرم به بالــــش ناز وصــــــال و بـــــاز

صبحــــــست و ســـــیل اشــــک بــه خــون شــــسته بالشـــــم

پــــــروانه را شــــــــکایــــتی از جـــــــــور شمـــــــــع نیســـــــت

عمـــــــــریست در هــــــــوای تو میــــــسوزم و خـــــــوشــــم

خــــــلقم بـــــــه روی زرد بــخندنــــــــد و بــــــاک نیــــــــست

شـــــاهد شـــــو ای شـــــــرار مــــحبت کــــه بی‌غشــــــم

بـــــاور مکن کـــــــه طعنــــــه‌ی طــــــــــوفـــان روزگــــــــــار

جــــــــز در هـــــــوای زلــــــف تو دارد مشوشــــــــــــــــم

ســـــــــــــروی شــــــدم به دولـــــت آزادگـــی که سـر

با کـــــــس فــــرو نیــــــــاورد این طبــــع سرکشـــم

دارم چــــــو شــــــمع سر غـــــــمش بــــر ســـر زبــــان

لــــب میــــــگزد چو غنــــــــچه‌ی خنـــــــدان که خـــــــــاموشم

هـــــر شــــــــب چـــــو مهـــــــتاب به بالیــــــــن من بتـــاب

ای آفتـــــــاب دلـــــکش و مـــــــاه پـــــــری ‌وشــــمع

لـــــــب بــــر لبــــــم بــــــــه بنــــــــوازش دمـــــــی چـــــــونی

تـــــــــــا بـــــشنـــــــــــــوی نــــــوای غــــــــزلــــهای دلـــــــــکــشم

ســـــــــــاز صــــبا به نــــــــــــاله شبـــــــی گفــــت شهریـــــــار

ایــــــــن کـــار توســــت مــــن هــــــمه جـــــور تـو می‌کشم

                                                 

Pix2Pix_122090563921212_k0pkqo.jpg


¤ نویسنده: Discursive boy

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
1
:: بازدید دیروز ::
1
:: کل بازدیدها ::
7781

:: درباره من ::

زندگی برای عشق

Discursive boy
سلام دوستان خوبم نمی دونم می خواهم برای کی بنویسم . روزهایی بود که می دونستم خواننده هایم چه کسانی هستند . دوستانی داشتم که هر روز سری به کلبه ی محقر من می زدند . اما این روزها که همه چیز دو طرفه است و منطقی هم هست ٬ چون گرفتارم ٬ دوستان خوبی رو از دست داده ام . شاید این پست رو برای دل خودم می نویسم . دلی که به عشق زنده است . و به حسرت ! نمی دونم دوستی که دوست دارم این پست رو بخوند افتخار می دهد یا نه ؟ اما می نویسم که حداقل وجدانم راضی باشد که نوشتم و نخواند...

:: لینک به وبلاگ ::

زندگی برای عشق

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

سرزمین آرزوها

:: لوگوی دوستان من::


:: خبرنامه وبلاگ ::